De eerste twee unieke ééndaagse opleidingen Digital marketing en Online activatie in de sport was een succes. Op 9 september en op 28 oktober kwamen 50 professionals bij elkaar en met vele positieve berichten organiseren we op 15 december in Amsterdam een 3e dag.
Bekijk hier de ervaringen van de eerder deelnemers en een sfeerimpressie van woensdag 9 september.
Datum: dinsdag 15 december 2015
Tijd: van 8:30 tot 17:30
Kosten: €195,-. Inclusief koffie/thee, een lunch en netwerk mogelijkheden. Early birdL €175,- als je je voor 10 november inschrijft. Schrijf je nu in!
Locatie: Tt. Neveritaweg 61, 1033 Amsterdam.
Wil je meer informatie bel dan met Sander Fonville (06-52520346).
Hoe haal je rendement uit je online marketing activiteiten en hoe communiceer je effectief met de digitale consument? Digitale – en sociale media zijn belangrijk geworden in marketing en communicatie. Sterker nog, ze zijn bepalend voor het succes van je marketing inspanningen. Denk bijvoorbeeld aan het groeiende belang van sociale media, online communities, search, mobiele platforms, apps, klantdata, etc.
Alle ins en outs in één dag
In één dag wordt je geholpen je eigen digitale marketingstrategie op te zetten en behandelen we alle ins en outs van online marketing, sociale media en het opbouwen van online communities. In de opleiding komt aan de orde hoe jij als sportprofessional kan inspelen op de online marketingtrends van vandaag. De nadruk ligt daarbij op de sport, hoe het voor jou persoonlijk en voor jouw organisatie werkt en hoe je hier zakelijk gebruik van kunt maken. Onderwerpen die aan de orde komen zijn o.a.:
- Hoe bereik ik de digitale consument?
- Wat zijn de digitale trends in de marketing?
- Hoe gebruik ik sociale media slim en effectief?
- Hoe kan ik een community opzetten?
- Hoe verbind ik offline marketing met online marketing?
- Hoe zet ik een digitale marketingstrategie planmatig op?
- Hoe formuleer ik de juiste marketingdoelen voor mijn organisatie?
- Hoe leg ik mijn plan goed uit aan anderen?
De opleidingsdag ‘Digitale marketing & online activatie’ is uniek in de sport en maakt gebruik van de inzichten van de meest ervaren marketeers en docenten in Nederland, zoals Ger Hofstee, Dennis van der Ven en Peter Sprenger.
Docenten
Peter Sprenger
Sprenger is als docent Strategische Marketing verbonden aan de IBO Business School en als docent Digitaal Leiderschap verbonden aan de Academie voor Management in Groningen. Sprenger begeleidt bedrijven en sportorganisaties in de digitale transitie naar nieuwe markten en helpt ze om op een praktische wijze nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen. Actuele columns van zijn hand zijn o.a. te lezen via www.digitaleconomics.nl en sportnext.nl.
Dennis van de Ven
Programma (onder voorbehoud)
Kosten en inschrijven
De kosten voor deelname zijn €195,- (excl. btw). Voor een dergelijke dag is dat een speciale prijs. Wij vinden het als Sport-Netwerk.nl belangrijk om jou als professional verder te helpen in jouw carrière. En daar horen dit soort opleidingen bij! Early birdL €175,- als je je voor 10 november inschrijft