Hoe komen we aan nieuw geld? Aan nieuwe relevantie? Hoe creëren we weer een moderne, bestendige relatie tussen sponsoren, gesponsorden en hun fans? Het sponsorlandschap in Nederland verandert razendsnel. Sponsoring staat onder druk. Partijen vinden elkaar niet meer zo makkelijk als voorheen. Bedrijven kiezen steeds meer voor maatschappelijke sponsoring of voor projecten die concreet de klantwaarde verhogen. Sterke merken als Google, Apple en Bol.com sponsoren niets en zijn toch heel succesvol en hebben toch een hoge klantenvoorkeur.
Wat kunnen/moeten we als sponsorwereld eigenlijk leren van andere sectoren? Van de succesvolle Barack Obama campagnes bijvoorbeeld. Dé architect van die donatie-campagnes, Obama’s campagnedirecteur Social Media, Joe Rospars, komt speciaal naar Nederland om hierover een unieke masterclass te geven.
Tijdens het Sponsorcongres, op 20 november 2014 gaan we dus op zoek naar bewezen en overtuigende antwoorden uit andere sectoren. Een onorthodoxe en leerzame zoektocht naar een andere visie op sponsoring en naar heel nieuwe financieringsmodellen. Reserveer nu voor de beste plaatsen in de zaal.
Het Sponsorcongres is het grootste, jaarlijkse congres over sponsoring in Nederland. Het Sponsorcongres wordt georganiseerd door SponsorTribune, het grootste Nederlandse magazine over sponsoring in samenwerking met Jan Driessen, onafhankelijk communicatie-adviseur en voormalig Directeur Communicatie van verzekeringsmaatschappij Aegon.
Na afloop van het Sponsorcongres zullen de beste sponsorcases van het jaar worden beloond met de SponsorRingen, de award voor de beste sponsorcase in Nederland.
Profiteren van €125 Sport-Netwerk.nl korting? Meld je nu aan en profiteer van het voordeligste tarief. Gebruik de code SPC14PSN bij het aanmelden.