Solliciteer

Datum: Woensdag 28 oktober 2015
Tijd: van 8:30 tot 17:00

Locatie: Leerhotel het Klooster @ Amersfoort

Het vorige event ‘Digitale marketing & online activatie’ was een groot succes! Bekijk hier de ervaringen van de eerder deelnemers en een sfeerimpressie van woensdag 9 september. Grijp nu je kans om deze unieke ééndaagse opleiding alsnog te ervaren op woensdag 16 december in Amsterdam. Want ook 28 oktober in Amersfoort zit vol.


Hoe haal je rendement uit je online marketing activiteiten en hoe communiceer je effectief met de digitale consument? Digitale – en sociale media zijn belangrijk geworden in marketing en communicatie. Sterker nog, ze zijn bepalend voor het succes van je marketing inspanningen. Denk bijvoorbeeld aan het groeiende belang van sociale media, online communities, search, mobiele platforms, apps, klantdata, etc.

Alle ins en outs in één dag
In één dag wordt je geholpen je eigen digitale marketingstrategie op te zetten en behandelen we alle ins en outs van online marketing, sociale media en het opbouwen van online communities. In de opleiding komt aan de orde hoe jij als sportprofessional kan inspelen op de online marketingtrends van vandaag. 

De nadruk ligt daarbij op de sport, hoe het voor jou persoonlijk en voor jouw organisatie werkt en hoe je hier zakelijk gebruik van kunt maken. Onderwerpen die aan de orde komen zijn o.a.:

  • Hoe bereik ik de digitale consument?
  • Wat zijn de digitale trends in de marketing?
  • Hoe gebruik ik sociale media slim en effectief?
  • Hoe kan ik een community opzetten?
  • Hoe verbind ik offline marketing met online marketing?
  • Hoe zet ik een digitale marketingstrategie planmatig op?
  • Hoe formuleer ik de juiste marketingdoelen voor mijn organisatie?
  • Hoe leg ik mijn plan goed uit aan anderen?

De opleidingsdag ‘Digitale marketing & online activatie’ is uniek in de sport en maakt gebruik van de inzichten van de meest ervaren marketeers en docenten in Nederland, zoals Gertjan Geurts (Blue Max), Dennis van de Ven (Pauwr) en Peter Sprenger (Techonomy). Gastdocent is o.a. Bas van den Beld, recent gekozen tot ‘European Search Personality of the Year 2015’. 

Kosten en inschrijven
De kosten voor deelname zijn €195,- (excl. btw). Voor een dergelijke dag is dat een speciale prijs. Wij vinden het als Sport-Netwerk.nl belangrijk om jou als professional verder te helpen in jouw carrière. Daar horen deze opleidingen bij!

Schrijf je nu in! Voor 16 december in Amsterdam

Peter Sprenger
Sprenger is als docent Strategische Marketing verbonden aan de IBO Business School en als docent Digitaal Leiderschap verbonden aan de Academie voor Management in Groningen. Sprenger begeleidt bedrijven en sportorganisaties in de digitale transitie naar nieuwe markten en helpt ze om op een praktische wijze nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen. Actuele columns van zijn hand zijn o.a. te lezen via www.digitaleconomics.nl en sportnext.nl.
 

Dennis van de Ven

Dennis van de Ven is Senior Online Marketeer bij PauwR – Online marketing- en media bureau. Dennis is een specialist op het gebied van Search, Social Media Advertising, Webanalytics en Conversion Optimization. Hij is verantwoordelijk voor het opzetten, optimaliseren en aansturen op strategisch niveau van online campagnes in zowel de sport als bij corperate bedrijven. Daarnaast is Van de Ven verbonden als Online marketing docent aan de Economische hogeschool van Tilburg.
 
Bas van den Beld
Bas van den Beld is een Online Marketing Strategist, trainer en veelgevraagd spreker. Bas wordt wereldwijd beschouwd als een expert en influencer op het gebied van Internet Marketing, Social Marketing en Search Marketing.Bas is de oprichter van Stateofdigital.com, het voormalige Stateofsearch.com, wat als beste Europese blog op het gebied van Search werd uitverkozen in 2012. Bas is tweemalig winnaar van de Speaker Medaillon als beste spreker op de International Search Summit, werd gekozen als beste spreker in Karaj, Iran en gekozen als enige buitenlander in de UK Top Influential Marketers lijst. Bas adviseert diverse type bedrijven, van startup tot Fortune 500, in de mogelijkheden van Internet Marketing en helpt organisaties in hun online business strategieen en connect ze met de juiste personen. Bas verzorgt trainingen op het gebied van Search Engine Marketing, Social Media in de organisatie, alsmede Social Marketing en Influence Marketing.
 
Gertjan Geurts
Gertjan is oprichter van Blue Max – Social Media & Apps Social, Playfull Mobile Learning en Active Blended Learning. Hij is een echte social media expert en heeft een grote passie voor communicatie via sociale & mobiele media en de impact die dit heeft op mensen, organisaties en onze maatschappij. Ook is Gerjan partner van de startup Social Charging, om daarmee luchtvervuiling terug te dringen door elektrisch rijden/opladen nog eenvoudiger te maken, middels een nieuwe Social Charging app+platform. Daarnaast is hij trainer en blogger voor Frankwatching.com.