Helaas geen EK Voetbal dit jaar, maar gelukkig komt koningsdag er aan. Traditioneel bezoekt de Koning elk jaar een stad om zijn verjaardag te vieren. Dit jaar reist de Koninklijke familie af naar Zwolle om Koning Willem Alexander’s 49e verjaardag te vieren. Heb jij je outfit al klaar? De ondernemers achter ShirtsofHolland hebben dit in ieder geval wel. ShirtsofHolland ontwikkelt stijlvolle en hoogkwalitatieve oranje overhemden en oranje T-shirts, speciaal voor Oranje evenementen.
Oranje overhemden
ShirtsofHolland is opgericht door Mark en Sean. Hun ondernemersavontuur begon een paar jaar geleden met het idee voor ShirtsofHolland. Sean: “Een herkenbaar nationaal overhemd. Daarmee konden we zelf naar alle Oranje evenementen. En dat klopte, overal waren we welkom: de Oranjecamping, BNR radio, bij de Telegraaf, noem maar op.” Mark: “En iedereen reageert enthousiast. Dat begint meteen op Schiphol, als je het shirt draagt, word je al aangesproken.” We hadden één doel: Een stijlvol overhemd dat er verzorgd uitziet, van goede kwaliteit is én lekker zit ontwerpen. Het heeft een licht getailleerde Modern Fit uitvoering en strakke Italian spread boord. Kortom, eyecatchers met een goede pasvorm.
Athletics like never before
Vergeet het EK voetbal. Het EK van de ‘moeder der alle sporten’ komt dit jaar naar Nederland: Atletiek. En ShirtsofHolland is daar stiekem een beetje bij aanwezig. Dit jaar wordt Nederland namelijk gepromoot door de Hollandse leeuw Adam. Sterker nog: hij is het gezicht van het toernooi. Adam heeft één doel: “ervoor zorgen dat bij iedereen het vuur aanwakkert, zodat iedereen ziet hoe mooi atletiek is”. De Hollandse leeuw is harder nodig dan ooit dit jaar. Tijdens de Olympische Spelen nemen honderden Nederlandse spelers mee aan verschillende disciplines. Met onze aanmoediging hopen we dat alle sporters nét dat beetje extra krijgen om een topprestatie te leveren.
Geen sport, wel altijd streven naar het beste
Sean en Mark hanteren enkele vaste regels in hun bedrijfsvoering. De basis moet op orde zijn, met uitmuntende productkennis en de processen moeten zo simpel mogelijk zijn. Hun klantcontact is voor een online winkel opmerkelijk: langslopen, bellen en als het niet anders kan dan pas e-mailen. Sean: “Een reply is zo gestuurd, maar echt het gesprek aangaan doe je onder 4 ogen of telefonisch. Klanten waarderen dat buitengewoon. LBE noemen we dat.”
Ondertussen is ShirtsofHolland een echt modebedrijf geworden in online overhemden. En het is het moederbedrijf achter een aantal internationale merken, zoals ShirtsofCotton T-shirts.