Solliciteer

Het team van Triple Double is uitgebreid met een sponsormanager en twee talentvolle sportmarketeers: Daan de Vries (34), Ted van Berkel (21) en Philip Scholts (25).

Daan de Vries was ruim 8 jaar verantwoordelijk voor de Brand Partnerships bij Sky Radio Group. Als sponsormanager moet hij er voor zorgen dat klanten als Red Bull optimaal geserviced worden.
Philip Scholts studeerde Commerciële Economie en rondde vervolgens aan de Tilburg University zijn master Marketing Management succesvol af. Met relevante stages bij BMW Group en Philips deed hij waardevolle ervaring op die bij ons goed van pas zullen komen. Op de zomerse ‘transferdeadline-day’ van augustus 2016 werd de samenwerking beklonken en kan hij zich sindsdien officieel sportmarketeer noemen.
Ted van Berkel behaalde in juli van dit jaar zijn SPECO CE-diploma. Na stages bij Willem II en PSV wil hij nu de gehele sportwereld verkennen. Bij voetbal ligt zijn passie, maar ook andere sporten volgt hij op de voet. Hij gaat met veel enthousiasme deze nieuwe uitdaging aan.

Michel van Grunsven: “Daan heeft jaren ervaring in sport, marketing en commerciële partnerships. De fijne samenwerking van de afgelopen jaren mogen we vanaf heden op veel intensievere basis voortzetten nu we hem verwelkomen als collega. Daarnaast zijn we erg happy met de komst van Ted en Philip. Twee enorm gedreven talenten die direct van toegevoegde waarde zijn voor ons team. Beiden hebben zich via ons beproefde TD Factor concept in de kijker gespeeld.”