Triple Double heeft zich per direct versterkt met Manon Albers en Robin Koster. De twee aanstormende sportmarketingtalenten wisten tijdens de jaarlijkse TD Factor alle andere concurrenten af te schudden.
Manon Albers heeft twee marketingmasters op zak en werkervaring opgedaan bij de KNVB. Manon: “werken in de sport is altijd mijn droom geweest, dat dit bij Triple Double kan maakt het plaatje helemaal compleet voor mij.”
Robin Koster heeft recentelijk zijn master Strategic Management aan de Universiteit van Tilburg afgerond. Naast een aantal relevante marketingfuncties tijdens zijn studie, heeft Robin een grote passie voor sport. Robin: “ik ben helemaal gek van sport. Dat ik mijn passie nu kan combineren met mijn marketingachtergrond is fantastisch.
Na een spannende TD Factor, waar meer dan 100 kandidaten zich voor hadden aangemeld, kwamen Manon en Robin uiteindelijk als winnaars uit de bus. Koen van Haastert: “Manon en Robin scoorden goed op alle facetten van de TD Factor en maakten op ons een bijzonder goede indruk. We zijn erg blij hen te mogen verwelkomen in ons team.”