De sport globaliseert en de technologie helpt daarbij. Digitale platforms geven de sport meer ruimte dan ooit te voren voor een 24/7 performance. De voorsprong van sport in het iedere dag creëren van content wordt omgezet in loyaliteit van fans. En dat creëert weer nieuwe verdienmodellen binnen de sport. En aan de toch al sterke fan relaties worden nieuwe formats toegevoegd zoals gamification. Dit totale ecosysteem bouwt continu waardevolle data op die opnieuw gebruikt kunnen worden om betrokkenheid verder uit te bouwen. Voor sponsors een nieuwe dimensie omdat ze direct aanhaken op een intelligent fan platform waarop ze hun producten en diensten kunnen aanbieden. Een toekomstdroom? Welnee, je moet het leren toepassen in de sport praktijk. Vind je het interessant? Haak dan aan op het unieke internationale educatie programma dat SportsCloud ism Track en Victoria University vanuit Australië lanceert. Naast sport professionals uit Australië en Azië is ook Europa van harte welkom. 10 online top colleges over het toepassen van een digital strategy in sports. En dat omgerekend (250 Australische Dollars) voor slechts €150,- voor de totale reeks. Schrijf in en je krijgt 10 blokken unieke kennis en mega inspiratie. Goed ook voor je internationale kennis en top ook voor je CV in de sport.
Meer informatie is de vinden op de website. Of schrijf je direct hier in.